مطالب مرتبط:
نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به 100 نفر هم برسد
از جیب شهر ما 100 میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
بیش از 100 نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
100 نماینده مجلس با بازگشت گشت ارشاد مخالفت کردند
جزییات وام 100 میلیون تومانی بدون سود بانک سپه با اقساط 6 میلیونی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-04-30اقتصادي

100 همت فرصت سرمایه گذاری در گیلان عملیاتی شد


استاندار گیلان، با بیان اینکه 100 همت فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی و عملیاتی شده و باید به نتیجه برسد، گفت: وظیفه ما ایجاد زیرساخت های مبتنی بر مزیت های اقتصادی استان گیلان است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه 100 همت فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی و عملیاتی شده و باید به نتیجه برسد، گفت: وظیفه ما ایجاد زیرساخت های مبتنی بر مزیت های اقتصادی استان گیلان است.

اسدالله عباسی امروز، 11 اردیبهشت ماه در همایش تجلیل از کارگران نخبه و گروه های کار و واحدهای نمونه استان گیلان، کارگران و کارفرمایان و سرمایه گذاران را دارای نقش کلیدی در عرصه تولید دانست و اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری در استان گیلان بالاست و دارای رتبه های خوبی در نرخ مشارکت اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال استان تحقق یافته و شاهد کاهش نرخ بیکاری هستیم، افزود: اقتصاد، معیشت و رفاه در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد که نتیجه آن توزیع عادلانه منابع در مناطق شهری و روستایی است.

استاندار گیلان از کارفرمایان و کارآفرینان و سرمایه گذاران خواست براساس آمایش سرزمین اقدام به فعالیت اقتصادی کنند و گفت: علاوه بر منابع مالی، نیروی انسانی نقش مهمی در تولید دارد؛ همچنین باید حمایت های دولتی را متوجه کارگر و کارفرما کنیم تا زنجی


برچسب ها: استان - استان گیلان - گیلان - عملیاتی - اقتصادی - کارگران و کارفرمایان - نرخ مشارکت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

100 همت فرصت سرمایه گذاری در گیلان عملیاتی شد

100 همت فرصت سرمایه گذاری در گیلان عملیاتی شد